Termeni si conditii - HRIBI

Reducere 10% la cumparaturi de peste 500 lei
Title
Du-te la conținut
Termeni și condiții

 
            Fiecare produs care intră in stocul hribi.ro este însoțit de factura și declarație de conformitate a calității produselor în conformitate cu legislația sanitară, sanitar-veterinară, legislația pentru siguranța alimentelor (Legea 150/2004; R.P.E 852/2004/CE) și Sistemul de Management al Calității și Siguranței Alimentare. De asemenea, toate produsele sunt însoțite de specificațiile producătorului în ceea ce privește indicațiile terapeutice (pentru ce afecțiuni sunt recomandate), modul de administrare, precauții, contraindicații și alte informații asemanătoare.
 
GARANIȚIA RETURULUI
Clienții noștri pot returna coletele în 15 de zile de la data primirii. Toate coletele părăsesc depozitul nostru în cele mai bune condiții din punct de vedere al ambalării, însă, în cazul in care, din diverse motive, coletul tău este deteriorat în momentul primirii, vom înlocui produsele afectate sau iți vom înapoia în cont contravaloarea comenzii tale, fără nicio problemă!

GARANIȚIA INTEGRITĂȚII COLETULUI
Fiecare colet este ambalat corespunzător, în funcție de produsele pe care le conține, astfel încât să reziste la condiții diverse de transport, depozitare sau tranzit. Borcanele, flacoanele din sticlă și orice alt produs fragil sunt ambalate în burete,folie cu bule, produsele sunt bine așezate și fixate în colet, iar acolo unde este cazul, oferim extra protectie astfel încât tu să primești comanda exact așa cum pleacă din depozitul nostru: intactă.

FĂRĂ TAXE SUPLIMENATARE
Nu avem taxe pentru kilograme sau kilometri suplimentari, indiferent de coordonatele geografice ale localității tale, atât timp cât localitatea este pe teritoriul României. Același lucru este valabil și în cazul coletelor voluminoase care nu sunt taxate suplimentar. Lipsa taxelor și a comisioanelor se aplica si in cazul platilor cu cardul. Hribi.ro suportă toate comisioanele bancare aferente acestor plăți astfel incât ăa nu se perceapă nimic în plus clienților noștri. Totatul afișat la finalul comenzii este exact suma de bani care se va retrage din contul clientului.

GARANȚIA CONFIDELITĂȚII
Pentru ambalarea și expedierea coletelor folosim cutii de carton pe care le închidem cu scotch personalizat, ce contine logo-ul hribi.ro; astfel, continutul coletului este bine protejat si inaccesibil celorlalti.
 
GARANȚIA DEPOZITĂRII
Depozitul hribi.ro este avizat de catre Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (A.N.S.V.S.A.), și respectă toate normele legale de depozitare/comercializare prevăzute de către aceasta, având autorizația Nr. 7985 - V.A-SB / 22.09.2019.
 
GARANTIA FIDELIZARII
Clientii nostri merita ce e mai bun, tocmai de aceea ne place sa ii surprindem cu promotii saptamanale, oferte exclusive si lunare, dar sa ii si rasplatim pentru comenzile plasate.

GARANTIA INCREDERII
 Site-ul nostru are certificatul SSL care garantează criptarea informațiilor și navigarea în siguranță, furtul sau modificarea informațiilor trimise de client fiind astfel imposibile. Prin acest lucru garantăm o experiență plăcută de navigare, și cel mai important, fără griji.
 
GARANȚIA ORIGINALITĂȚII
Fiecare produs din cele peste 1500 existente în stoc este însoțit de factura în original și provine în format fizic de la producător, fie de la distribuitori autorizați, asigurându-se astfel originalitatea acestora.
 
LIVRARE GRATUITĂ
Comenzile a căror valoare (fără transport) depășește suma de 300 de lei (TVA inclus) beneficiază de livrare gratuită prin intermediul uneia din următoarele firme de curierat.
 
METODE DE PLATA
Oferim 3 metode de plată astfel încât clienții noștri să aleagă în funcție de preferințe:
 
1. Plata în numerar la destinație;
 
2. Plata cu Ordin de Plata în contul ForestFood SRL

GARANȚIA DE CONFORMITATE
 
Hribi.ro are obligația de a livra produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumparare, indiferent de forma în care acesta se încheie (verbal sau scris).
Produsele comercializate pe site-ul www.hribi.ro beneficiază de garanție potrivit art. 4 - pct. 1 lit. e din OUG 34/2014 si art. 5-18 din Legea nr. 449/2003, dacă acestea nu constituie produse perisabile.
Toate produsele comercializate de către hribi.ro beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale. Produsele sunt noi și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Hribi.ro se angajează să acopere garanția de conformitate potrivit legii, în termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. În primele 6 luni de la cumpărare, consumatorul nu trebuie sa dovedească neconformitatea care se consideră ca a existat la data cumpărării. Pentru perioada de la 6 luni la 2 ani, lipsa conformității va trebui dovedită de consumator.
Hribi.ro garantează calitatea produselor comercializate. Clienții care doresc returnarea unui produs vor avea tot suportul necesar în acest sens.

Politica de retur
 
În conformitate cu ordonanța O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumpărat, fără penalităț și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.
 
Conform OUG 34/2014, produsele alimentare și cosmetice  constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere.
Cu toate acestea, www.hribi.ro vă oferă posibilitatea de a returna produsele în termen de 15 de zile calendaristice, dupa o anunțare în prealabil la adresa de email: office@hribi.ro sau la numărul de telefon: 0740.489.813
 
Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:
 
     
  • Produse desigiliate sau produse cu      sigiliul dezlipit și nu mai corespund gramajului inițial.
  •  
  • Produsele alimentare care se      deteriorează ușor, au termen de valabilitate scurt și sunt sensibile la   temperatură, diferențe de umiditate,   pentru care nu putem garanta depozitarea corectă din momentul în      care s-a desfăcut coletul, până la termenul de retur.
 
Procedura de denuntare si retur:
 
PASUL 1
 
     
  • Returnarea se face anunțând în prealabil intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin una   din cele 3 modălități:
  •  
        
    • la adresa de email: comenzi.hribi.ro@gmail.com
    •   
    • la numarul de telefon: 0740.489.813
    •   
    • prin poștă/curier sau orice altă       modalitate de transport la adresa : str. PRINCIPALĂ. Nr. 253/D,       Căpușu-Mare, Județul Cluj
    •  
 
PASUL 2
 
     
  • Un operator www.hribi.ro va face o      solicitare de preluare a coletului retur de la adresa clientului, de catre      una din firmele de curierat cu care colaborăm.
 
În urma discuției cu departamentul de Relatii cu Clienții se va stabili o zi, respectiv o adresa de la care curierul va prelua coletul pentru retur.
 
PASUL 3
 
     
  • Clientul predă curierului coletul  împreună cu toate documentele primite inițial.
 
PASUL 4
 
     
  • Suma achitata initial de client va fi   rambursata, in 14 zile calendaristice de la primirea integrală a  coletului de retur la sediul www.hribi.ro impreuna cu scrisoarea de denunțare.      Din aceasta sumă se vor reține taxele de transport aferente returului.
  •  
  • Cheltuielile de transport vor fi  achitate integral de către client.
 
Alte observații:
 
     
  • Se acceptă returul numai în termen de 15  de zile de la primirea coletului.
 
     
  • În colet se vor afla toate      documentele primite inițial, precum și o adresă scrisă, semnată de  persoana care a inițiat și plătit comanda, care notifică denunțarea      contractului și solicită returnarea sumei plătite, indicând contul și   banca unde se vor returna banii.
  •  
  • Politica de retur se poate schimba de câte ori se consideră necesar acest lucru
 
 
 
 
Colet returnat fără anunț în prealabil
 
În cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără anunț în prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.
 
În situația în care un colet care a fost expediat de www.hribi.ro nu este acceptat de către destinatar fără un motiv invocat și fără anunțarea în prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, chat support, etc se vor dispune următoarele măsuri:
 
      
 
 
 
 

www.hribi.ro va incerca întotdeauna să rezolve orice sesizare pe cale amiabilă, prin înțelegere între cele două părți. În acest sens vă punem la dispoziție o adresa de email spre care puteți direcționa orice  sesizare sau reclamație la care vă vom răspunde în maxim 10 zile calendaristice: office@hribi.ro
 
În cazul în care rezolvarea pe cale amiabilă nu este posibilă se vor aplica prevederile legale românești.
 
Înapoi la cuprins